środa, 11 lipca 2012

Metalowe retro szyldy.

Chciałabym zainspirować Was rzeczą, na punkcie której mam ostatnio bzika. A wszystko oczywiście z miłości do stylu retro :). Moim nowym pomysłem na dekorację wnętrza są metalowe szyldy reklamowe, rodem z lat 40-50 XX wieku. Każdy znajdzie coś dla siebie: od plakatów gwiazd hollywoodzkich, poprzez reklamy produktów żywnościowych, aż po Harleya-Davidsona.

(Kolejne informacje i tabliczki w poście: Metalowe szyldy retro - nowości)

Ja wybrałam takie: 

Superior Confectionery

American Ice Cream

Trans Atlantic Cargo


3 komentarze:

  1. Gdzie mozna takowe znaleść?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś empik miał umowę z niemiecką firmą nostalgic art i dystrybuował w salonach ich tabliczki. Teraz można znaleźć takie na stronie all posters :) wkrótce dodam moje nowe nabytki :)

      Usuń
  2. www.stateofart.pl

    OdpowiedzUsuń

Podziel się z nami swoją opinią: